Іванівська селищна рада
Іванівський район, Херсонська область

Відділ земельних відносин

 

ЛИТВИН

ОЛЕКСАНДР  ВІКТОРОВИЧ 

 

начальник  відділу земельних відносин

Іванівської селищної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Затверджено

рішенням ІІІ сесії

Іванівської селищної ради 

VІІ скликання

від 22.12.2017 р. № 37

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про відділ земельних відносин  виконавчого комітету

 Іванівської селищної ради

1.Загальні положення

1.1. Відділ земельних відносин виконавчого комітету Іванівської селищної ради  (далі відділ) – є структурним підрозділом виконавчого комітету селищної ради, який забезпечує роботу щодо вирішення питань у галузі земельних відносин.

1.2. Відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” відділ утворюється селищною радою, яка затверджує положення про відділ.

 1.3. Відділ підзвітний та підконтрольний виконавчому комітету, селищному голові.

1.4. Відділ у своїй діяльності керується даним Положенням, Конституцією України, Земельним кодексом України, законами України «Про оренду землі», «Про землеустрій», "Про місцеве самоврядування України", постановами Кабінету Міністрів України, Указами Президента України, рішеннями селищної ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, та іншими нормативними та підзаконними актами, що застосовуються у галузі земельних відносин.

2. Завдання відділу

 У сфері дотримання земельного законодавства:

2.1. Організація роботи щодо забезпечення конституційних та законних прав громадян та юридичних осіб на землю відповідно до Земельного кодексу України та інших законних нормативних та піднормативних актів України.

2.2. Організація роботи розгляду звернень громадян та юридичних осіб.

2.3. Внесення пропозицій до відповідних інстанцій, при формуванні та підготовці проектів нормативно-правових актів галузі регулювання земельних відносин.

2.4. Здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель, надходження орендної плати за землю, контроль за складанням землевпорядної документації, надання пропозицій  раді громади при вирішенні питань у галузі земельних відносин, виконання Законів України, актів та доручень Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, актів центральних органів виконавчої влади та інше.

 2.5. Підготовка проектів рішень ради, що належать до компетенції відділу.

3. Функції відділу

3.1. Надає якісні адміністративні послуги мешканцям громади.

3.2. Здійснює прийом громадян та юридичних осіб. Надає роз’яснення щодо відведення та оформлення земельних ділянок в оренду для будь-якого цільового призначення передбачених законом, передачі земельних ділянок безоплатно у власність, викупу земельних ділянок, припинення користування земельними ділянками, вилучення земельних ділянок для суспільних потреб. Вирішення інших питань передбачених Земельним кодексом та іншими   законами України у сфері земельних відносин.

3.3. Проводить розгляд заяв з повним пакетом документів необхідних для вирішення питання по суті.

3.4. Готує проекти рішень ради у галузі земельних відносин та проводить їх погодження відповідно до регламенту ради.

3.5. Виносить на розгляд постійної комісії ради з питань регулювання земельних відносин, планування території, архітектури та охорони навколишнього середовища проекти рішень, звернення громадян та юридичних осіб у відповідності до регламенту  ради.

3.6. Співпрацює з органами виконавчої влади у галузі земельних відносин.

3.7. Приймає участь в розробці необхідних заходів щодо ліквідації наслідків екологічних катастроф, стихійного лиха, інших надзвичайних ситуацій.

3.8. Виконує доручення голови селищної ради. 

3.9. Готує матеріали до висновків щодо надання або вилучення в установленому законом порядку земельних ділянок.

3.10. Вдосконалює форми і методи роботи з документами із врахуванням застосування оргтехніки та засобів обчислювальної техніки. Сприяє підвищенню кваліфікації працівників.

4. Права та обов’язки начальника та працівників відділу

4.1. Вивчати стан законодавчої бази у галузі земельних відносин.

4.2. Одержувати від структурних підрозділів виконавчого комітету, селищної ради письмові та усні пояснення з питань, що виникають під час погодження документів при розгляді питань в галузі земельних відносин. Брати участь у розробленні програм щодо використання та охорони земель, проведення інвентаризації земель громади, розмежування земель державної та комунальної власності та інших програм пов’язаних із земельними ресурсами громади та інших нормативних актів, що розробляються з метою врегулювання земельних відносин в Україні.

4.3. Виносити на розгляд ради громади рішення з питань, що віднесені до компетенції відділу.

4.4. Начальник та працівники відділу мають право одержувати необхідну інформацію, а в разі потреби–відповідні  документи від інших структурних підрозділів ради, виконавчого комітету та інших установ та організацій пов’язаних з роботою в галузі земельних відносин, що відносяться до компетенції відділу.

4.5. Брати участь в засіданнях постійної комісії виконавчого комітету ради з питань  землекористування.

4.6. Відділ в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє зі структурними підрозділами ради громади, відділами виконавчого комітету, а також з підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян.

4.7. Надавати пропозиції селищному голові щодо організації роботи відділу та вдосконалення роботи відповідних відділів при співпраці з ними при розгляді питань, що відносяться до компетенції відділу.

 4.8. Начальник відділу здійснює прийом представників підприємств та організацій, фізичних осіб-підприємців (юридичні особи), громадян та надає їм консультації щодо вирішення земельних питань.

5. Організація роботи відділу

5.1. Відділ земельних відносин виконавчого комітету ради очолює начальник. На період відпустки або на час відсутності начальника відділу його обов’язки виконує працівник відділу відповідно до розпорядження селищного голови.

5.2. Начальник відділу та його працівники призначаються на посаду та звільняється з посади розпорядженням  селищного голови.

5.3. Службові обов’язки працівників визначаються посадовими інструкціями, що затверджуються селищним головою, а також внутрішнім розподілом обов’язків у відділі.

5.4. Організація роботи відділу здійснюється згідно планів відділу. 

5.5. Порядок планування роботи відділу здійснюється начальником відділу.

5.6. Відділ взаємодіє із іншими відділами ради, виконавчого комітету, використовує у своїй роботі  підготовлені ними статистичні та оперативні відомості, підтверджені відповідним чином.

5.7. Інформації, відомості, що не передбачені офіційною статистичною звітністю, запитуються відділом у структурних підрозділів лише з дозволу селищного голови.

6. Організаційно-правовий статус начальника відділу земельних відносин

6.1. Здійснює свою діяльність у межах наданих повноважень відповідно до Положення про відділ, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань, організовує, очолює та забезпечує їх виконання.

6.2. Повинен знати Конституцію України, нормативно-правові акти, що стосуються державної служби, служби в органах місцевого самоврядування, закон України "Про місцеве самоврядування України", Земельний кодекс України, Закони України «Про оренду землі», «Про землеустрій», постанови Кабінету Міністрів України, Укази Президента України, рішення селищної ради та її виконавчого комітету, розпорядження селищного голови, та інші піднормативні акти, що застосовуються у галузі земельних відносин, основні принципи роботи на комп’ютері.

6.3. В своїй діяльності керується даним Положенням, Конституцією України, законом України "Про місцеве самоврядування України", Земельним кодексом України, Законами України «Про оренду землі», «Про землеустрій», постановами Кабінету Міністрів України, указами Президента України, рішеннями ради громади та її виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, та іншими нормативними та піднормативними актами, що застосовуються у галузі земельних відносин.

Організовує роботу відділу щодо виконання покладених на відділ завдань.

6.4. Забезпечує виконання плану роботи ради громади та виконавчого комітету з питань, що стосуються відділу, доручень керівництва, плану роботи відділу.

 6.5. В установленому порядку вносить подання про заохочення працівників відділу та накладання дисциплінарних стягнень. Представляє відділ у державних органах та громадських установах при вирішенні питань пов’язаних з діяльністю відділу.

 6.6. Координує взаємодію відділу з іншими структурними підрозділами ради громади.

6.7. Бере участь у засіданнях ради громади, нарадах селищного голови у разі розгляду питань, які стосуються компетенції відділу.

6.8. Вживає заходи, щодо своєчасного розгляду відділом заяв та скарг громадян.

7. Відповідальність начальника та працівників відділу

7.1. Начальник відділу несе персональну відповідальність за несвоєчасне і неякісне виконання завдань, функцій покладених на відділ, передбачених цим положенням та посадовими інструкціями.

7.2. Працівники відділу несуть відповідальність за недотримання Положення про відділ, бездіяльність або невиконання наданих прав; порушення правил внутрішнього розпорядку та трудової дисципліни, норм етики, поведінки посадової особи органів місцевого самоврядування та обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням.

 7.3. Несуть відповідальність за збереження документів, які надійшли у відділ.

Секретар  ради                                                                                                                                                                  В.С.Щастлива