A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Іванівська селищна рада
Херсонська область, Іванівський район

Комунальний заклад «Дитячо – юнацький центр»

 

 

 

Директор комунального закладу

«Дитячо – юнацький центр»   Іванівської селищної ради 

Пташнік Марина Іванівна

 

 

 

 

         Позашкільний навчальний заклад Центр дитячої творчості – заклад комунального типу,  діяльність якого спрямована на створення виховного простору для дітей та підлітків.

       Стимулювання розвитку природних нахилів, творчих здібностей вихованців Центру дитячої творчості є одним з найдоступніших для усіх категорій дітей.

          Центр дитячої творчості працює за такими напрямками:

         Художньо-естетичним; Еколого-натуралістичним; Туристсько-краєзнавчим; Дозвіллєво-розважальним;

Науково-технічним.

          У 29 різнопропрофільних гуртках займається 403 дітей та підлітків  віком від 5 до 18 років. 

          Майже в кожному гуртку навчаються діти пільгових категорій.

 

 

Картинки по запросу герб україни фото

 

ІВАНІВСЬКА   СЕЛИЩНА   РАДА

ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

VІІ сесії селищної ради VІІ скликання

 

30 березня  2018 року                                                                                                                                                      № 102

 

Про створення комунального закладу

«Дитячо – юнацький центр» Іванівської

селищної ради та реорганізацію, шляхом

приєднання комунальних закладів  

 

              З метою упорядкування комунальних закладів, економного і раціонального використання коштів місцевого бюджету, відповідно до ст.ст. 87, 89, 95, 104, 105, 106, 107 Цивільного кодексу України, ст.ст. 56, 57, 58, 59  Господарського кодексу України, ст.ст. 14-16 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», Закону України «Про освіту», враховуючи подання начальника відділу освіти Іванівської селищної ради та позитивне погодження постійної комісії з питань соціального захисту населення, освіти, охорони здоров’я, культури, молоді та спорту, керуючись п.30 ч.1 ст.26, ст.ст. 59, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  селищна рада

ВИРІШИЛА:

1.Створити юридичну особу комунальний заклад «Дитячо – юнацький центр» Іванівської селищної ради.

2. Затвердити Статуткомунального закладу «Дитячо – юнацький центр» Іванівської селищної ради ( додаток 1).

3. Затвердити структуру та штатну чисельність комунального закладу «Дитячо – юнацький центр» Іванівської селищної ради (додаток 2) та ввести в дію з «01» вересня 2018 року.

4. Призначити директором комунального закладу «Дитячо – юнацький центр»Іванівської селищної радиПташнік Марину Іванівну.

5. Доручити селищному голові Дебелому В.О. укласти контрактну угоду з «01» вересня 2018 року про наймання на посаду директора комунального закладу «Дитячо -юнацький центр»Іванівської селищної ради Пташнік М.І.

6. Уповноважити директора комунального закладу «Дитячо – юнацький центр»Іванівської селищної ради Пташнік М.І. провести державну реєстрацію підприємства в порядку, встановленому чинним законодавством України.

7. Почати процедуру реорганізації  юридичних осіб комунальних закладів, а саме: «Іванівський центр дитячої творчості» Іванівської районної ради Херсонської області ( код ЄДРПОУ 24758285), розташованого за адресою: вул. Миру, 5, смт. Іванівка, Іванівський район, Херсонська область та «Іванівський дитячо - юнацький клуб фізичної підготовки» Іванівської районної ради Херсонської області (код ЄДРПОУ 33582634), розташованого за адресою: вул. Миру,1, смт. Іванівка, Іванівський район, Херсонська область шляхом приєднання до комунального закладу «Дитячо – юнацький центр» Іванівської селищної ради, розташованого за адресою: вул. Миру, 5, смт. Іванівка, Іванівський район, Херсонська область.

8. Комунальний заклад «Дитячо – юнацький центр» Іванівської селищної ради є правонаступником всього майна, прав та обов’язків комунальних закладів, а саме: «Іванівський центр дитячої творчості» Іванівської районної ради Херсонської області та «Іванівський дитячо - юнацький клуб фізичної підготовки» Іванівської районної ради Херсонської області.

9.Утворити комісію з реорганізації комунальних закладів, а саме: «Іванівський центр дитячої творчості» Іванівської районної ради Херсонської області та «Іванівський дитячо - юнацький клуб фізичної підготовки» Іванівської районної ради Херсонської області,у складі:

Голова комісії: Бондаренко Катерина Володимирівна (ІПН) – начальник відділу освіти  селищної ради;

Заступник комісії: Дробна Анна Юріївна – директор комунальної установи « Центр по обслуговуванню закладів освіти, культури, фізичної культури та спорту» Іванівської селищної ради Херсонської області;

Члени комісії:

Кошка Оксана Миколаївна   - спеціаліст І категорії відділу бухгалтерського обліку та звітності селищної ради;

Трохименко Людмила Миколаївна – спеціаліст І категорії- юрист юридичного відділу селищної ради;

Кузьменко Неля Миколаївна  - головний спеціаліст відділу освіти селищної  ради;

Петрова Любов Олександрівна   - спеціаліст І категорії з питань кадрової роботи загального відділу селищної  ради;

Жученко Людмила Миколаївна  - бухгалтер комунальної установи « Центр по обслуговуванню закладів освіти, культури, фізичної культури та спорту» Іванівської селищної ради Херсонської області;

Миргородська Наталія Миколаївна  - бухгалтер комунальної установи « Центр по обслуговуванню закладів освіти, культури, фізичної культури та спорту» Іванівської селищної ради Херсонської області.

11. Доручити комісії з реорганізації комунальних закладів, а саме: «Іванівський центр дитячої творчості» Іванівської районної ради Херсонської області та «Іванівський дитячо - юнацький клуб фізичної підготовки» Іванівської районної ради Херсонської області  (далі – Комісія) вжити організаційно-правових заходів, передбачених чинним законодавством України, а саме:

11.1. Здійснення повної інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, запасів, грошових коштів та розрахунків комунальних закладів «Іванівський центр дитячої творчості» Іванівської районної ради Херсонської області та «Іванівський дитячо - юнацький клуб фізичної підготовки» Іванівської районної ради Херсонської області  з перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження.

11.2. Інвентаризацію проводити у присутності матеріально відповідальних осіб.

11.3. Уповноважити голову Комісії  Бондаренко К.В.  протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію.

11.4. Оголошення про реорганізацію  юридичних осіб комунальних закладів  «Іванівський центр дитячої творчості» Іванівської районної ради Херсонської області та «Іванівський дитячо - юнацький клуб фізичної підготовки» Іванівської районної ради Херсонської області шляхом приєднання до комунального закладу «Дитячо – юнацький центр» Іванівської селищної ради розмістити на офіційному веб-сайті Іванівської селищної ради  та в районній газеті « Нове життя».

1.5. Встановити строк заявлення кредиторами своїх вимог до комунальних закладів «Іванівський центр дитячої творчості» Іванівської районної ради Херсонської області та «Іванівський дитячо - юнацький клуб фізичної підготовки» Іванівської районної ради Херсонської області - два місяця з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичних осіб у районній газеті « Нове життя».

 11.6. Попередити працівників комунальних закладів «Іванівський центр дитячої творчості» Іванівської районної ради ерсонської області та «Іванівський дитячо - юнацький клуб фізичної підготовки» Іванівської районної ради Херсонської області про наступне вивільнення у зв’язку із припиненням шляхом реорганізації (приєднання) до комунального закладу «Дитячо – юнацький центр» Іванівської селищної ради, на підставі п.1 ст. 40 та ст. 49Кодексу законів про працю України.

11.7. Здійснити заходи щодо зняття комунальних закладів «Іванівський центр дитячої творчості» Іванівської районної ради Херсонської області та «Іванівський дитячо - юнацький клуб фізичної підготовки» Іванівської районної ради Херсонської області  з обліку в податкових органах, фондах соціального страхування, закриття рахунків в органах Державної казначейської служби України.

11.8. Визначити місце подальшого зберігання та використання документів комунальних закладів «Іванівський центр дитячої творчості» Іванівської районної ради Херсонської області та «Іванівський дитячо - юнацький клуб фізичної підготовки» Іванівської районної ради Херсонської області.

12. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань соціального захисту населення, освіти, охорони здоров’я, культури, молоді та спорту.

 

Селищний голова                                                                                                                                                        В.О.Дебелий

 

                                                                                                       Додаток 1

до рішення VІІ сесії 

селищної ради VІІ скликання 

від 30.03.2018 р.  № 102

 

СТАТУТ

комунального закладу «Дитячо - юнацький центр»

Іванівської селищної ради

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Комунальний заклад «Дитячо - юнацький центр» Іванівської селищної ради ( далі – ДЮЦ)  є позашкільним навчальним закладом, який здійснює навчання і виховання громадян у позаурочний та позанавчальний час та є комунальною власністю територіальної громади в особі Іванівської селищної ради.

1.2. ДЮЦ здійснює свою діяльність відповідно до Конституції України, законів України  «Про освіту», «Про позашкільну освіту», та іншими законами України, нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України, рішеннями Іванівської селищної ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, цим Статутом та іншими нормативно-правовими актами.

1.3. Засновником ДЮЦ є -  Іванівська селищна рада. 

1.4. Заклад підзвітний і підконтрольний Засновнику, підпорядкований виконавчому комітету Іванівської селищної ради та селищному голові, в організаційно-методичному плані підпорядкований відділу освіти Іванівської селищної ради.

1.5. ДЮЦ  є юридичною особою, має рахунки в установах банку, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням, кутовий штамп, бланки та інші реквізити юридичної особи (затверджені у встановленому порядку). Права і обов’язки юридичної особи набуває з дня державної реєстрації.

1.6. ДЮЦ є бюджетною неприбутковою організацією, установчі документи якої містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників, членів органів управління та інших пов»язаних з ними осіб.

У разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.

Доходи ( прибутки) неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети ( цілей, завдань) та напрямків діяльності, визначених її установчими документами.

1.7. ДЮЦ для досягнення статутних цілей своєї діяльності та в порядку, встановленому законодавством України, використовує всі права та несе обов’язки, які не заборонені законодавством України і передбачені цим Статутом.

1.8. ДЮЦ від свого імені укладає угоди, набуває майнові та особисті немайнові права за згодою Засновника і несе обов’язки, виступає позивачем та відповідачем у суді, арбітражному суді та третейському суді.

1.9. Юридична адреса: 75401, Херсонська область, Іванівський район,  смт Іванівка, вул. Миру, 5.

1.10. Назва юридичної особи:

Повна: Комунальний заклад  « Дитячо - юнацький центр» Іванівської селищної ради.

Скорочена: КЗ « ДЮЦ ».

2. МЕТА   ТА  ЗАВДАННЯ

2.1. Головною метою Закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття позашкільної освіти, здійснення навчання та виховання у позаурочний та позашкільний час, а саме:

2.1.1.Надання знань, формуючи уміння і навички за інтересами.

2.1.2. Забезпечення потреб особистості у творчій самореалізації .

2.1.3.Інтелектуальний, духовний і фізичний розвиток.

2.1.4.Підготовка до активної професійної та громадської діяльності.

2.1.5.Створення умов для соціального захисту.

2.1.6. Організація змістовного дозвілля відповідно до здібностей, обдарувань та стану здоров’я учнів та вихованців.

2.1.7. Виховання у вихованців, учнів і слухачів, поваги до Конституції України, прав і свобод людини, почуття власної гідності, відповідальність перед законом про свої дії.

2.1.8.   Поваги до  народних звичаїв та обрядів, національних цінностей українського народу, а також інших націй та народів;

2.1.9. Шанобливого ставлення до людей похилого віку та своєї родини;

2.1.10. Пошук, розвиток та підтримка обдарованих дітей, організація змістовного дозвілля та профілактика правопорушень вихованців, учнів, слухачів, формування їх здорового способу життя;

2.1.11. Здійснення інформаційно-методичної, освітньої, організаційно-масової, навчально - тренувальної та спортивної діяльності.

2.2. Головними завданнями Закладу є:

2.2.1. Реалізація державної політики у сфері позашкільної освіти.

2.2.2. Пошук, розвиток та підтримка здібної, науково обдарованої і талановитої учнівської молоді, розширення її наукового світогляду.

2.2.3. Створення умов для творчого, інтелектуального, духовного розвитку учнівської молоді, стимулювання творчого самовдосконалення, розвитку науково-дослідницької, експериментальної діяльності у різних галузях науки, техніки, культури і мистецтва.

2.2.4. Надання навчальним закладам загальної середньої освіти методичної допомоги з питань упровадження форм і методів навчання і виховання талановитих, здібних і обдарованих дітей, учнівської молоді у навчально-виховний процес.

2.2.5. Сприяння професійному самовизначенню і творчій самореалізації учнів відповідно до їх інтересів і здібностей.

 2.2.6. Формування у вихованців національної самосвідомості, активної громадянської позиції, мотивація здорового способу життя.

2.2.7. Просвітницька діяльність, організація дозвілля учнів, пошук його нових форм.

2.2.8. Профілактика бездоглядності, правопорушень, виховання в учасників навчально-виховного процесу свідомого ставлення до власної безпеки та безпеки оточуючих.

3.2. Діяльність ДЮЦ здійснюється на принципах:

 3.2.1. Доступності позашкільної освіти всім громадянам України незалежно від політичних, релігійних та  інших переконань, статі, етнічного  та  соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних та інших ознак.

3.2.2. Добровільності вибору форм позакласного навчання і видів діяльності, науковості, світського характеру освіти.

3.2.3. Правового і соціального захисту вихованців, учнів, слухачів в їх прагненні до вільного, різнобічного розвитку особистості.

3. ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ ЗАКЛАДУ

3.1. Заклад має право:

3.1.1. Визначати форми і засоби організації навчально-виховного процесу.

3.1.2. Проводити інформаційно-методичну та організаційно-масову роботу, навчально-тренувальну та спортивну роботу спрямовану на вдосконалення програм, змісту, форм і методів навчання обдарованої молоді.

3.1.3. Розробляти і впроваджувати в установленому порядку адаптовані, експериментальні та індивідуальні навчальні плани, освітні програми, педагогічні інновації, методики та технології з позашкільної освіти.

3.1.4. Проводити теоретичну, дослідницьку, експериментальну, конструкторську, винахідницьку, пошукову роботу спільно з вищими навчальними закладами, їх кафедрами або філіями, науково-дослідними інститутами та центрами тощо.

3.1.5. Надавати інформаційно-методичну допомогу навчальним закладам з питань роботи з обдарованою молоддю.

3.1.6. Пропагувати досягнення учнівської молоді в галузі науки, техніки, краєзнавства, туризму, самоврядування, культури і мистецтва.

3.1.7. Проходити в установленому порядку державну атестацію.

3.2. Обов'язки Закладу:

3.2.1. При визначенні стратегії діяльності Заклад повинен враховувати інтереси вихованців (учнів, слухачів).

3.2.2. Створювати належні умови для навчання, виховання та високопродуктивної праці, з дотриманням законодавства про працю, правових норм з охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування.

3.2.3. Забезпечувати захист прав, інтересів та здійснювати соціальний захист учасників навчально-виховного процесу Закладу.

3.3. Створювати належні умови для функціонування та координації діяльності наукових товариств, відділень, секцій, творчих об'єднань, гуртків тощо у галузях науки, техніки, культури і мистецтва.

3.4. Мова навчання і виховання в Закладі визначається Конституцією України та відповідним законодавством України.

4. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ  ЗАКЛАДУ

4.1. ДЮЦ працює за річним планом роботи, погодженим з відділом освіти Іванівської селищної ради,  реалізує основні напрямки своєї діяльності з урахуванням особливостей соціально-економічного розвитку громади, інтересів вихованців, учнів, слухачів, потреб сім’ї, запитів інших навчальних закладів, молодіжних та дитячих громадських організацій.

4.2.Освітній процес у ДЮЦ здійснюється за типовими навчальними програмами, затвердженими МОН України, та власними програмами, апробованими, затвердженими відділом освіти Іванівської селищної ради.

4.3. Тривалість занять у ДЮЦ визначається навчальними планами та програмами з урахуванням психофізіологічного розвитку та допустимого навантаження для різних вікових груп: від 5 до 6 років –30 хв.; від 6-7 років –  35 хв. ;інших – 45 хв.

4.4. Навчальний рік у ДЮЦ починається 1 вересня  поточного року і закінчується  30 травня наступного року.

Комплектування гуртків,  груп  та  інших  творчих   об'єднань здійснюється у період з 1 до 15 вересня,  який уважається робочим часом керівника  гуртка,  групи  або  іншого  творчого  об'єднання позашкільного закладу освіти.

4.5. Основна діяльність вихованців, учнів, слухачів у ДЮЦ  здійснюється у одновікових та різновікових об’єднаннях за інтересами (гурток, група, секція, студія, ансамбль і т.д.).

4.6. Середня наповнюваність гуртків, груп, секцій, відділень, відділів, студій та інших творчих об'єднань (далі – гуртків, груп та  інших  творчих  об'єднань) у позашкільному закладі освіти становить, як правило, 10-15 вихованців, учнів і слухачів.

4.7. Наповнюваність окремих   гуртків,  груп   та  інших  творчих об'єднань установлюється директором позашкільного закладу  освіти  залежно  від  профілю,  навчальних  планів,  програм  та можливостей   організації освітнього, тренувального процесу,  рівня  майстерності  вихованців, учнів і слухачів і становить не більш як 25 вихованців, учнів і слухачів. 

4.8. Прийом до позашкільного закладу освіти може  здійснюватися протягом навчального року (в  міру  закінчення комплектування  гуртків,  груп  та  інших  творчих  об'єднань) за бажанням вихованців, учнів, слухачів і за згодою батьків або осіб,які їх замінюють. 

4.9. Прийом вихованців,  учнів   і   слухачів   до ДЮЦ  для одержання професійної спеціальної освіти здійснюється на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють. 

4.10. Для зарахування  учнів  до  спортивних,  спортивно-технічних,туристських, хореографічних об'єднань потрібна довідка медичного закладу про відсутність  у  них  протипоказань  для  занять.

4.11. До позашкільного освітнього закладу зараховуються вихованці, учні і слухачі,  як правило,  віком від 5 до 18 років.

4.12. У канікулярні,   вихідні   та   святкові   дні   позашкільний освітній  заклад може працювати за окремим планом,  затвердженим керівником цього закладу.

4.13. ДЮЦ може організовувати роботу своїх гуртків,  груп та  інших  творчих  об'єднань  у  приміщеннях закладів загальної середньої освіти,    професійно-технічної освіти,  підприємств,  організацій, вищих навчальних закладів, наукових установ, на базі спортивних будівель і стадіонів відповідно до укладених угод із зазначеними  закладами та установами.

4.14.ДЮЦ проводить інформаційно-методичну   роботу,   спрямовану   на   удосконалення програм,  змісту, форм і методів діяльності гуртків, груп та інших творчих об'єднань.

5. УЧАСНИКИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

5.1.Учасниками освітнього процесу в ДЮЦ є:

-  вихованці, учні, слухачі; 

-  директор,  методист, педагог-організатор;

-  керівники гуртків, секцій, студій, наукових  об’єднань;

- батьки або особи які їх замінюють

- представники підприємств, установ і організацій, які беруть участь у навчально-виховному процесі.

5.2. Вихованці, учні, слухачі ДЮЦ мають гарантоване право на:

          - здобуття позашкільної освіти відповідно до їхніх здібностей, обдарувань, уподобань та інтересів;

          - навчання в кількох гуртках, групах та інших творчих об'єднаннях;

          - безпечні та нешкідливі умови навчання та праці;

          - користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною базою ДЮЦ;

          - участь у різних видах навчальної, науково-практичної та організаційно-масової роботи;

          - вільне вираження поглядів, переконань;

          - захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насильства, від дій педагогічних та інших працівників, які порушують їхні права, принижують честь і гідність.

          5.3. Вихованці, учні, слухачі ДЮЦ зобов'язані:

          -     оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками;

          -     підвищувати загальний  культурний рівень;

          -     дотримуватися морально-етичних норм;

          -     брати посильну участь у різних видах трудової діяльності;

          -    дбайливо ставитися до державного, громадського і особистого майна;

          - дотримуватися  вимог статуту, правил внутрішнього розпорядку закладу позашкільної освіти.

5.4. Педагогічні працівники ДЮЦ мають право на:

          - внесення керівництву ДЮЦ та органам управління освітою пропозицій щодо покращення освітнього процесу,   подання на розгляд керівництву ДЮЦ та педагогічної ради пропозицій про моральне та матеріальне заохочення вихованців, учнів і слухачів, застосування стягнень до тих, хто порушує правила внутрішнього трудового розпорядку, що діють в освітньому закладі;

          -     вибір форм підвищення педагогічної кваліфікації;

          - участь у роботі методичних об’єднань, нарад, зборів, інших органів самоврядування   в  заходах, пов’язаних з організацією освітнього процесу;

- проведення в  установленому   порядку дослідно-експериментальної, пошукової роботи;

- вибір педагогічно обґрунтованих форм, методів, засобів роботи з вихованцями, учнями, слухачами;

-   захист професійної честі, гідності відповідно до чинного законодавства;

- соціальне  та  матеріальне  заохочення  за  досягнення  вагомих результатів у виконанні покладених на них завдань.

5.5. Педагогічні працівники зобов'язані:

- виконувати навчальні плани та програми;

- надавати знання, формувати вміння і навички різних напрямів позашкільної освіти диференційовано, відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей вихованців, учнів, слухачів;

- сприяти розвиткові інтелектуальних і творчих здібностей, фізичних якостей вихованців, учнів, слухачів відповідно до їхніх нахилів та запитів, а також збереженню здоров’я;

- визначити мету та конкретні завдання позашкільної освіти вихованців, учнів, слухачів, обирати адекватні засоби їх реалізації;

- здійснювати педагогічний контроль за дотриманням учнями, слухачами морально-етичних норм поведінки, правил внутрішнього трудового розпорядку ДЮЦ, вимог інших документів, що регламентують організацію освітнього  процесу;

- дотримуватись педагогічної етики, поважати гідність вихованця, учня, слухача, захищати його від будь-яких форм фізичного, психічного насильства, виховувати своєю діяльністю повагу до принципів загальнолюдської моралі;

- берегти здоров’я вихованців, учнів, слухачів, захищати їхні інтереси, пропагувати здоровий спосіб життя;

- виховувати повагу до батьків, жінки, старших за віком,  до народних звичаїв та обрядів, духовних і культурних надбань України;

- постійно підвищувати     свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну і політичну культуру;

- вести документацію, пов’язану з виконанням посадових обов'язків;

- виховувати особистим прикладом і настановами повагу до державної символіки, принципів загальнолюдської моралі;

- дотримуватись вимог статуту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку та посадові обов’язки;

- брати участь у роботі педагогічної ради ДЮЦ;

- виконувати накази та розпорядження директора ДЮЦ, відділу освіти Іванівської селищної ради.

5.6. Педагогічні працівники (керівники гуртків, груп, творчих  об’єднань) працюють відповідно до  розкладу занять, затвердженого директором ДЮЦ.

5.7. Обсяг педагогічного навантаження  в ДЮЦ визначається  директором згідно із законодавством і затверджується відділом освіти Іванівської селищної ради. Перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року можливий у разі зміни кількості годин за окремими навчальними програмами, що передбачається навчальним планом, у разі вибуття або зарахування вихованців, учнів, слухачів протягом навчального року або за письмовою згодою педагогічного працівника з додержанням законодавства про працю.

5.8.  Не  допускається    відволікання    педагогічних    працівників    від виконання  ними  службових обов’язків, крім  випадків передбачених законодавством.

5.9. Батьки вихованців, учнів, слухачів та особи, які їх заміняють, мають право:

- обирати і бути обраними до батьківських комітетів та органів громадського самоврядування ДЮЦ;

- звертатись до органу управління освітою, директора  закладу позашкільної освіти з питань навчання і виховання дітей;

-  приймати рішення про участь дитини в інноваційній діяльності ДЮЦ;

- брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації освітнього процесу та зміцнення матеріально-технічної бази ДЮЦ;

- захищати законні інтереси вихованців, учнів, слухачів в органах громадського самоврядування ДЮЦ та у відповідних державних, судових органах.

6. Управління позашкільним навчальним закладом

6.1. Управління Закладом здійснює Засновник - Іванівська селищна рада в межах чинного законодавства України.

6.2.Організаційно-методичне керівництво здійснює відділ освіти Іванівської селищної ради.

6.3.Засновник здійснює управління Закладом через Директора.

6.4. Безпосереднє керівництво Закладом здійснює його директор, який  призначається за контрактом на підставі рішення сесії Іванівської селищної ради за погодженням з відділом освіти Іванівської селищної ради, який є громадянином України, що має вищу педагогічну освіту і стаж педагогічної роботи не менш як три роки, і успішно пройшов підготовку та атестацію керівних кадрів освіти в порядку, встановленому МОН України.

6.5.Педагогічні та інші працівники Закладу призначаються на посаду директором Закладу відповідно  до чинного законодавства України.

6.6. Директор Закладу:

6.6.1. Здійснює свою діяльність у порядку, встановленому чинним законодавством України.

6.6.2.Здійснює керівництво колективом, забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, створює належні умови для підвищення фахового рівня працівників.

6.6.3.Організовує навчально-виховний процес.

6.6.4.Забезпечує контроль за виконанням навчальних планів і програм, якістю знань, умінь та навичок вихованців, учнів і слухачів.

6.6.5.Створює належні умови для здобуття вихованцями, учнями і слухачами позашкільної освіти.

6.6.6.Забезпечує дотримання вимог щодо охорони дитинства, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм, техніки безпеки;

6.6.7.Розпоряджається в установленому порядку майном і коштами навчального закладу за погодженням із селищним головою та начальником відділу освіти Іванівської селищної ради.

6.6.8. Організовує виконання кошторису доходів і видатків навчального закладу, укладає угоди з юридичними та фізичними особами за погодженням із селищним головою та начальником відділу освіти Іванівської селищної ради.

6.6.9.Установлює надбавки, доплати, премії та надає матеріальну допомогу працівникам навчального закладу відповідно до законодавства за погодженням із селищним головою та начальником відділу освіти Іванівської селищної ради.

6.6.10. Представляє навчальний заклад в усіх підприємствах, установах та організаціях і відповідає перед Засновником за результати діяльності закладу.

6.6.11. Дає дозвіл на участь діячів науки, культури, членів творчих спілок, працівників культурно-освітніх закладів, підприємств, установ та організацій, інших юридичних або фізичних осіб у навчально-виховному процесі.

6.6.12. Забезпечує право вихованців, учнів і слухачів на захист від будь-яких форм фізичного або психічного насильства.

6.6.13. Видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження і контролює їх виконання.

6.6.14.Застосовує заходи заохочення та дисциплінарні стягнення до працівників Закладу за погодженням із селищним головою та начальником відділу освіти Іванівської селищної ради.

6.6.15. Затверджує посадові обов'язки працівників Закладу.

6.7. Директор  є головою педагогічної ради – постійно діючого колегіального  органу управління ДЮЦ.

6.8. Педагогічна рада:

- розглядає річні плани роботи, підсумки  та  актуальні питання навчально-виховної, методичної,   організа­ційно-масової роботи ДЮЦ, гуртків, груп, секцій, студій,  а також питань дотримання санітарно-гігієнічних вимог, забезпечення техніки безпеки, охорони праці;

- розробляє пропозиції щодо поліпшення діяльності ДЮЦ,  утворення нових гуртків, творчих об’єднань;

- визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних кад­рів, впровадження в освітній процес досягнень науки і пере­дового досвіду;

- створює уразі потреби експертні та консультаційні комісії за напрямами  роботи;

- порушує клопотання  про  заохочення  педагогічних працівників тощо.

6.9.  Робота педагогічної ради проводиться відповідно до потреб ДЮЦ. Кількість засідань визначається їх доцільністю, але вони не можуть відбуватися рідше ніж двічі на рік.

6.10. Органом громадського самоврядування ДЮЦ є загальні збори  колективу. У період  між зборами діє рада  ДЮЦ, діяльність  якої регулюється статутом цього закладу. За рішенням загальних зборів можуть діяти піклувальна рада та батьківський комітети, а також комісії асоціації тощо.

7.  ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ  ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА

7.1.Фінансово-господарська діяльність Закладу здійснюється відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту. Заклад є неприбутковою організацією.

7.2. Заклад фінансується за рахунок коштів  відповідних бюджетів.

Кошти, отримані Закладом, використовуються виключно для проведення діяльності передбаченої цим Статутом.

7.3. Заклад у процесі проведення фінансово-господарської діяльності має право:

  • самостійно розпоряджатися коштами господарської та іншої діяльності відповідно до його Статуту;
  • користуватися безоплатно земельними ділянками, на яких він розміщений;
  • розвивати власну матеріальну базу, мережу спортивно-оздоровчих, профільних таборів;
  • володіти, користуватися і розпоряджатися майном відповідно до законодавства та Статуту;
  • надавати платні послуги відповідно до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України;
  • виконувати інші дії, що не суперечать законодавству та Статуту Закладу.

7.4. Фінансування Закладу може здійснюватись також за рахунок додаткових джерел фінансування не заборонених законодавством.

7.5. Додатковими джерелами формування коштів Закладу є:

- кошти, отримані за надання платних послуг відповідно до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України, та у порядку, встановленому МОН, за погодженням з Мінфіном та Мінекономіки;

- кошти гуманітарної допомоги;

- добровільні грошові внески, матеріальні цінності підприємств, установ, організацій та окремих громадян.

Кошти, отримані Закладом з додаткових джерел фінансування, використовуються виключно для провадження діяльності та зміцнення матеріально-технічної бази Закладу.

7.6.   Бухгалтерський облік фінансової діяльності Закладу здійснює комунальна установа «Центр по обслуговуванню закладів освіти, культури, фізичної культури та спорту» Іванівської селищної ради Іванівського району Херсонської області.

7.7. Майно Закладу становлять основні фонди та оборотні кошти, а також цінності, вартість яких відображається в балансі комунальної установи «Центр по обслуговуванню закладів освіти, культури, фізичної культури та спорту» Іванівської селищної ради Іванівського району Херсонської області.

7.8. Майно Закладу є комунальною власністю територіальної громади в особі Іванівської селищної ради, управління яким здійснює Заклад на праві оперативного управління.

7.9. Заклад здійснює право оперативного управління, володіє та користується зазначеним майном. Право розпорядження майном, закріпленим на праві оперативного управління, здійснюється з дозволу Іванівської селищної ради. Передача, списання, здача в оренду, продаж майна здійснюється тільки за згодою Іванівської селищної ради.

7.10. Джерелами формування майна Закладу є:

  • майно, придбане за кошти місцевого бюджету;
  • майно, придбане за кошти добровільних грошових внесків підприємств, установ, організацій та окремих громадян;
  • майно, передане Закладу селищною радою на праві оперативного управління;
  • майно, передане Закладу юридичними та фізичними особами на добровільних засадах.

7.11. Для проведення навчально-виховної, навчально-тренувальної та туристсько-спортивної роботи, Закладу можуть надаватись в користування спортивні об'єкти, культурні, оздоровчі та інші заклади безоплатно або на пільгових умовах. Порядок надання зазначених об'єктів у користування визначається місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування відповідно до законодавства. 

7.12. При ліквідації Закладу його майно за рішенням Іванівської селищної ради  передається іншим закладам відповідного спрямування або продається згідно діючого законодавства України. Кошти від продажу майна зараховуються до місцевого бюджету.

7.13. Майно Закладу може вилучатися засновником лише за умови подальшого використання цього майна та коштів, отриманих від його реалізації, на розвиток позашкільної освіти в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

8. МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО

8.1. Заклад за наявності належної матеріально-технічної та соціально-культурної бази, власних фінансових коштів має право проводити міжнародний учнівський та педагогічний обмін у рамках освітніх програм, проектів, брати участь у міжнародних заходах.

8.2. Заклад має право укладати угоди про співробітництво, установлювати прямі зв'язки з органами управління освітою, навчальними закладами, науковими установами, підприємствами, організаціями, громадськими об'єднаннями інших країн у встановленому законодавством порядку.

9. ДЕРЖАВНИЙ КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДУ

 9.1. Державний контроль за діяльністю Закладу здійснюють державні органи відповідно до повноважень, встановлених законодавством.

 9.2. Державний контроль здійснюють МОН України, Державна інспекція навчальних закладів та відділ освіти Іванівської селищної ради.

10. Затвердження Статуту, доповнення і зміни до нього

10.1. Статут Закладу набирає чинності з моменту його державної реєстрації відповідно до чинного законодавства України.

10.2. Статут, доповнення та зміни до нього, що оформляються у вигляді доповнень, або нової редакції, затверджується рішенням Іванівської  селищної ради.

10.3. Статут та зміни до нього реєструються у відповідності до чинного законодавства України.

11. РЕОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЛІКВІДАЦІЯ ЗАКЛАДУ

11.1. Реорганізація та ліквідація Закладу здійснюється відповідно до чинного законодавства України. Рішення про реорганізацію або ліквідацію Закладу приймає Засновник.

11.2.Ліквідація проводиться ліквідаційною комісією, призначеною Засновником, а у випадках ліквідації за рішенням господарського суду – ліквідаційною комісією, призначеною цим органом.

11.3. З часу призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління Закладом.

11.4. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно Закладу, виявляє його дебіторів і кредиторів і розраховується з ними, складає ліквідаційний баланс і представляє його засновникам.

11.5. У випадку реорганізації права та зобов’язання Закладу переходять до правонаступників відповідно до чинного законодавства або визначених навчальних закладів.

   11.6. При реорганізації чи ліквідації Закладу працівникам, які звільняються або переводяться, гарантується дотримання їхніх прав та інтересів відповідно до чинного законодавства про працю України.

 

Начальник відділу освіти  селищної ради                                                                                                                    Бондаренко К.В.

 

 

Додаток 1

до рішення VІІ сесії 

селищної ради VІІ скликання

від 30.03.2018 р. № 102

 

 

Структура та штатна чисельність

комунального закладу «Дитячо-юнацький центр» 

Іванівської селищної ради

 

№ з/п

Найменування посади

Кількість штатних одиниць

1

Директор

1

2

Методист

2

3

Культорганізатор

1

4

Керівники гуртків

7

5

Прибиральник службових приміщень

1

Всього

12

 

Начальник відділу освіти селищної ради                                                                                                                 Бондаренко К.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь