A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Іванівська селищна рада
Херсонська область, Іванівський район

Фінансовий відділ

Затверджено

 рішенням ІІІ сесії

Іванівської селищної ради 

VІІ скликання

від 22.12.2017 р. № 37

ПОЛОЖЕННЯ

про фінансовий відділ виконавчого комітету Іванівської селищної ради

                                                               

Розділ І. Загальні положення

1.1. Фінансовий відділ Іванівської селищної ради (далі – відділ) є виконавчим органом ради.

1.2. Відділ є підзвітним і підконтрольним раді, підпорядкованим виконавчому комітету, голові селищної ради. Відділ є відповідальним за виконання частини повноважень виконавчих органів ради, покладених на нього у встановленому порядку.

1.3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями голови селищної ради, цим Положенням, іншими нормами чинного законодавства України.

Розділ ІІ. Основні завдання

2.1. Відділ утворено для здійснення організаційно-функціональних повноважень у фінансовій сфері з метою забезпечення збалансованого економічного та соціального розвитку селищної ради, ефективного використання її фінансових ресурсів.

2.2. Основними завданнями Відділу є:

2.2.1 реалізація політики місцевих органів влади щодо фінансового забезпечення економічного і соціального розвитку селищної ради;

2.2.2 складання проекту бюджету селищної ради і забезпечення його виконання відповідно до вимог бюджетного законодавства;

2.2.3 здійснення у встановленому законом порядку фінансування видатків з місцевого бюджету;

2.2.4 залучення на договірних засадах коштів підприємств, установ та організацій громади незалежно від форм власності і коштів населення, а також бюджетних коштів на будівництво, розширення, ремонт та утримання на пайових засадах об'єктів соціальної і виробничої інфраструктури та на заходи щодо охорони навколишнього природного середовища;

2.2.5 об'єднання на договірних засадах коштів місцевого бюджету громади та інших місцевих бюджетів для виконання спільних проектів або для спільного фінансування комунальних підприємств, установ та організацій, вирішення інших питань, що стосуються спільних інтересів громади;

2.2.6 здійснення відповідно до законодавства контролю за дотриманням зобов'язань щодо платежів до місцевого бюджету на підприємствах і в організаціях незалежно від форм власності.

Розділ ІІІ. Основні функції

До основних функцій  відділу відносяться такі функції:

3.1 реалізація відповідно до Бюджетного кодексу України фінансової політики при виконанні повноважень органів місцевого самоврядування;

3.2 загальна організація роботи щодо складання проекту бюджету селищної ради і забезпечення його виконання згідно з вимогами бюджетного законодавства;

3.3 аналіз бюджетних запитів, поданих головними розпорядниками бюджетних коштів, щодо відповідності меті, пріоритетності та ефективності використання бюджетних коштів;

3.4 прийняття рішення про включення бюджетного запиту до пропозицій проекту бюджету;

3.5 подання до відповідних державних органів необхідних фінансових показників і пропозицій щодо складання проекту бюджету селищної ради;

3.6 подання на розгляд виконавчого комітету та ради проекту бюджету селищної ради;

3.7 розгляд кошторису і штатного розпису виконавчого органу ради, що фінансується з бюджету селищної ради;

3.8 здійснення у встановленому порядку фінансування видатків з бюджету селищної ради;

3.9 забезпечення використання коштів Державного бюджету України, передбачених для бюджету селищної ради;

3.10 розгляд звітів про виконання бюджету та інших фінансових звітів, поданих органами Державного казначейства України;

3.11 інформування про хід виконання бюджету селищної ради  у поточному бюджетному періоді та підсумки виконання бюджету за рік;

3.12 погодження проектів розпорядчих документів виконавчого органу, пов'язаних зі складанням і виконанням бюджету громади;

3.13 контроль за дотриманням вимог законодавства та інших нормативних актів з фінансово-бюджетних питань;

3.14 забезпечення та реалізація фінансово-бюджетної політики на рівні громади;

3.15 аналіз виконання дохідної частини бюджету громади;

3.16 організація та проведення роботи з планування і прогнозування доходів бюджету громади та доходів, що надходять до державного бюджету;

3.17 здійснення загального методичного керівництва, розробка вказівок і форм з питань складання проекту бюджету щодо доходів для структурних підрозділів ради громади, координація діяльності учасників бюджетного процесу;

3.18 витребування, одержання та узагальнення інформації від структурних підрозділів ради громади, органів державної податкової служби, інших компетентних органів стосовно надходжень доходів бюджету;

3.19 підготовка матеріалів, зведених аналітичних таблиць і розрахунків щодо доходів бюджету, здійснення моніторингу виконання бюджету громади за доходами;

3.20 підготовка аналітичних доповідних записок про стан виконання дохідної частини бюджету громади, розробка пропозицій щодо вишукання додаткових джерел наповнення бюджету;

3.21 збір та узагальнення інформації про надходження місцевих податків та зборів до бюджету громади, у тому числі в розрізі платників;

3.22 здійснення контролю за станом виконання бюджету розвитку громади, повнотою надходження коштів від приватизації, продажу та оренди майна і земельних ділянок; збір та узагальнення відповідної інформації, у тому числі в розрізі платників;

3.23 нагромадження та систематизація інформації про окремі показники економічного розвитку громади щодо надходження податків і зборів з метою використання інформації для прогнозування доходів бюджету;

3.24 підготовка довідок, службових записок про стан надходження загальнодержавних і закріплених доходів з пропозиціями щодо збільшення та поліпшення механізму їх надходження, введення у селищній раді нових видів місцевих податків і зборів, передбачених чинним законодавством;

3.25 здійснення контролю за станом виконання надходжень до бюджету громади від корпоративних прав, користування та розпорядження об'єктами інтелектуальної власності громади;

3.26 підготовка рішень щодо випуску місцевих позик, організація комунальних кредитів, підготовка відповідних рішень для підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності;

3.27 підготовка та оформлення документів на отримання короткотермінових позичок на покриття тимчасових касових розривів для бюджету громади, адміністрування інших залучених фінансів.

Розділ ІV. Права та повноваження

4.1. Для реалізації завдань та виконання повноважень, передбачених цим Положенням, іншими нормативними актами, відділ має право:

4.1.1. Звертатись та одержувати у встановленому порядку від органів державної влади та органів місцевого самоврядування, інших управлінь, відділів, підприємств, установ та організацій інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

4.1.2. Залучати спеціалістів органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), науковців та представників громадськості для підготовки і розгляду питань, що належать до його компетенції.

4.1.3. Скликати у встановленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.

4.2. Відділ користується також іншими правами, передбаченими для виконавчого органу ради громади згідно із Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими нормами чинного законодавства України.

Розділ V. Керівництво, структура та організація діяльності

5.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади селищним  головою.

5.2. Начальник відділу:

5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.

5.2.2. Затверджує розпис доходів і видатків бюджету громади на рік і тимчасовий розпис на відповідний період, інструкцію по складанню бюджетних запитів, порядок складання і виконання розпису бюджету громади, відомчу класифікацію видатків бюджету громади.

5.2.3. Забезпечує відповідність розпису місцевого бюджету встановленим бюджетним призначенням.

5.2.4. Розробляє та контролює виконання затверджених перспективних та оперативних планів роботи відділу.

5.3. Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, призначаються та звільняються з роботи згідно з Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування”.

 Секретар  ради                                                                                                                                                                В.С.Щастлива

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь